שוקלים הפעלת קמפיין ממומן בגוגל עבור העסק?
לפני שאתם מתחילים, כדאי לדעת מספר נקודות חשובות, בכדי שהמאמץ יהיה יעיל ויתרום להצלחת הפרסום. להלן 8 דברים אותם כל בעל העסק חייב לדעת לפני השקת הקמפיין ב-Google Ads:
1. הגדרת מטרות ברורות:
לפני שתתחיל, כדאי להגדיר במדויק את מהלך הקמפיין. מהם המטרות שלך? האם אתה מתמקד במכירות, לידים, או בהגברת המודעות למותג? הגדרת מטרות ברורות יעזור ליצור קמפיין יעיל תפור בול עבור העסק שלך.
2. תכנון תקציב מראש:
במידה ומדובר בקמפיין ברשת החיפוש של גוגל, תשלמו עבור כל ההקלקה. תחשיבו מה הוא התקציב אותו אתם מוכנים להשקיע בפרסום כל חודש/שבוע?
מומלץ לפרוש תקציב מוכן מראש עבור 3 חודשי פעילות.
3. חקר מילות מפתח:
בחירת מילות מפתח הקשורות אך ורק לעסק שלך ורלוונטיים במיוחד.
תחשבו איך אתם הייתם מחפשים בגוגל את המוצר או שירות אותם אתם מספקים?
בנייה נכונה של רשימת מילות מפתח תביא את התנועה הרלוונטית לאתר.
4. בחירת סוגי פרסומות:
גוגל מציעה כמה סוגים של הקמפיינים אותם אפשר לעשות – קמפיין ברשת חיפוש, ברשת המדיה, קמפיין שופינג, ועוד. קמפיין ברשת החיפוש של גוגל הוא הקמפיין אחד בין הנפוצות ביותר, אך לא תמיד מתאים לכל סוג העסק.
5. בדיקת דף נחיתה/אתר:
לא משנה עד כמה הקמפיין מוצלח ובנוי נכון, אם האתר לא עונה על שאילתה של גולש ומציג תוכן לא רלוונטי למודעה אליה הקליקו, עדיף לא להתחיל להריץ את הקמפיין בכלל. דף הנחיתה חייב לספק חווית משתמש טובה.
לסיכום:
פלטפורמה גוגל אדס הוא הכלי החזק לצורך השגת מטרות שיווקיות. עם התכנון הנכון ותשומת לב לפרטים, תוכלו להגיע לקהל המחפש את העסק שלכם.