Google Ads

פרסום בגוגל לעסקים

המודעות שלכם בגוגל עם המסר הנכון בזמן הנכון במקום הנכון

Google

הגדילו את העסק עם גוגל

בין אם אתם בעלי עסק קטן או חברה גדולה, פלטפורמת Google Ads מאפשרת לכם להגיע בדיוק לאנשים שמחפשים את השירות או המוצר שלכם – בקלות וביעילות.

מודעות מוגדרות ומופעלות באמצעות Google Ads
הכלי כולל מגוון אסטרטגיות לניהול ואופטימיזציה של הקמפיינים, כך שתוכלו להגיע לתוצאות מיטביות.

העבודה דורשת ידע, ניסיון ויכולת לנתח את התוצאות ולבצע שיפורים במסעות הפרסום בהתאם לצרכים ולתנאים המשתנים.

למה דווקא פרסום בגוגל?

1. אינטראקציה עם קהל יעד

אפשרות להגיע ישירות לקהל שמחפש את השירות או המוצר שלכם – בדיוק בזמן הנכון.

2. שליטה מלאה על הוצאות פרסום

אתם קובעים את התקציב ומנהלים את ההוצאות בצורה גמישה ונוחה.

3. גמישות בטירגוט

פרסום מדויק עם אפשרות לבחירת מילות מפתח, אזורים גאוגרפיים, שפות, קהל יעד, תיזמון מודעות ועוד, הכל כדי להגיע בדיוק לאנשים הנכונים.

4. מדידת תוצאות

מעקב אחר המרות באתר – כגון מילוי טופס צור קשר, שיחות מהאתר ומהמודעות (כולל זיהוי מקור השיחה), ועוד. מדידה מדויקת של התוצאות היא חלק חשוב בניהול קמפיין גוגל אדס.

איפה המודעות הממומנות מופיעות?

המיקום של המודעות הממומנות תלוי בסוג הקמפיין ובמטרותיו – בין אם זה להגדיל את המודעות על המותג, להביא טראפיק לאתר, לקבל לידים, להגדיל רכישות ועוד. המודעות יכולות להופיע במיקומים הבאים:

ברשת החיפוש של גוגל – החיפוש הרגיל שכולנו מכירים.
ברשת המדיה של גוגל – מודעות טקסט ובאנרים שמופיעות באתרי פרטנרים של גוגל.
ביוטיוב – מודעות וידאו שיכולות להופיע לפני או במהלך סרטונים.
במודעות שופינג בגוגל – מודעות שמציגות מוצרים ישירות בתוצאות החיפוש.
בג'מייל ואפליקציות לטלפון – מודעות שמופיעות גם בשירותי גוגל נוספים.
בגוגל מפות – מודעות שנראות בעת חיפוש עסקים במפות גוגל.

Get your ad on Google today

1. מוודים שהאתר/דף נחיתה שלכם תקין ו

הדבר הראשון אליו צריך לדאוג – זה אתר אינטרנט או דף נחיתה שאליו נפנה את הגולשים מגוגל. לכן

ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל - איך נקדם את העסק שלך?

ניהול קמפיין ממומן בגוגל: תהליך ההכנה והביצוע

1. מוודאים שהאתר/דף נחיתה שלכם תקין ומותאם ליצירת לידים

לפני שמתחילים את הקמפיין, חשוב לוודא שהאתר או דף הנחיתה מוכנים לקבל לידים. אתר לא תקין יכול להוביל לבזבוז כסף על פרסום ללא תוצאות, ולכן חשוב להקדיש זמן לבדיקת התאמת האתר לצורכי הקמפיין.

2. מגדירים את ביטויי המפתח לקידום

מגדירים את הביטויים הרלוונטיים ביותר לעסק שלכם, מבצעים סקר שוק כדי להבין אילו ביטויים יביאו את התוצאות הטובות ביותר ומכינים את הקמפיין בהתאם.

3. מקימים ומנהלים את הקמפיין

כדי שהקמפיין שלכם בגוגל יניב תוצאות מיטביות, חשוב לנהל אותו בצורה מקצועית וממוקדת. לכן, מומלץ להפקיד את ניהול הקמפיין בידי מנהל קמפיינים מנוסה.

בנוסף להשקעה בפרסום בגוגל (שתשולם ישירות לגוגל ישראל), יש לקחת בחשבון גם את דמי הניהול למנהל הקמפיין.

כשהמספרים מדברים בעד עצמם

תוצאות -

מה לקוחות שלי מספרים

ומה לגבי דמי ניהול?

החל  מ-1100 ש"ח לחודש

בין לקוחותיי

ויאולטה גורליק - Violet Boost

נעים להכיר!

מעל 8 שנים של מומחיות בקידום ממומן בגוגל – התוצאות מדברות בעד עצמן!

גוגל אדס עבורי הוא לא רק כלי פרסום, אלא זירה דינמית של למידה מתמדת, זיהוי טרנדים והשגת תוצאות מקסימליות לעסקים שאני מקדמת.

המטרה שלי? להביא את העסקים למקומות הראשונים בגוגל, להגדיל את החשיפה לקהל יעד מדויק, ולבנות מערכת יחסים אמינה ויציבה שמייצרת לכם לקוחות לאורך זמן.

אני עוקבת באופן שוטף אחרי ביצועי הקמפיינים, מנתחת נתונים ומקבלת החלטות מבוססות, כדי למקסם כל הזדמנות עסקית. כך, העסק שלכם יבלוט בדיוק ברגע הנכון, מול הלקוחות שמחפשים את המוצר או השירות שלכם.

שלחו לי הודעה ואחזור אליכם בהקדם

Follow Me

עקבו אחריי באינסטגרם

סגירת תפריט
ייעוץ טלפוני מהיר