קמפיין ממומן בגוגל: קמפיינים ברשת החיפוש לבעלי עסקים חדשים – ממה מתחילים?

קמפיין ממומן בגוגל אדס הוא כלי עצום לעסקים המעוניינים להפעיל מסע פרסום מוצלח. במאמר זה נדבר על אחד מהסוגים של הפרסום הממומן בגוגל – קמפיינים לרשת החיפוש של גוגל. המטרה העיקרית של מודעות מסוג זה – להגיע ללקוחות פוטנציאלים שמחפשים באופן אקטיבי את המוצר או השירות שאתם מספקים.

קמפיין ממומן ברשת החיפוש של גוגל מאמר

מכירים את התוצאות הראשונות בגוגל, הגבוהות ביותר, שלידם כתוב “מודעה”? אלו המודעות הטקסטואליות הממומנות של גוגל שבעזרתן ניתן להציג גם את העסק שלכם. אחד היתרונות העיקריים של פרסום ממומן בגוגל היא שליטה מלאה על התקציב – ניתן לפרסם בכל סכום ולשלוט בהוצאות עבור הפרסום מבלי לדאוג מחריגת התקציב. המפרסם משלם רק כאשר גולש מקליק בפועל על המודעה.

אז מאיפה מתחילים?

בכדי שתהיה לכם אפשרות להציג את מודעות ממומנות בגוגל, חייב להיות לכם אתר אינטרנט או דף נחיתה המציג את השירותים של העסק שלכם וכולל תוכן עדכני עם ביטויי מפתח רלוונטיים לקמפיין העתידי שלכם בגוגל.

רגע, מה זה ביטויי מפתח?

לפני שבכלל מתחילים להריץ את הקמפיין בגוגל, עליכם להכין רשימת ביטויי מפתח שמייצגים את השירותים שלכם בצורה הכי ברורה ורלוונטית, כמו כן בצורה שבה סביר שאנשים יחפשו את זה בגוגל. הדרך הכי קצרה לגלות את מה שמחופש על ידי הגולשים, זה באמצעות הקלדה בשורת החיפוש של Google כמה ביטוים מהתחום שלכם. לדוגמה, עורך דין פלילי יכול להקליד ביטוי “נפגעי עבירה”, ולגלות עוד מילות מפתח שהגולשים מחפשים בנושא.

שלב הבא – לפנות למקדם אתרים מקצועי שיבצע בדיקת מקצועית ויעזור לכם לבחור את הביטויים הכי מתאימים לפרסום של העסק שלכם.

מכאן, זה הזמן של מקדם האתרים להקים עבורכם קמפיין ממומן מקצועי שיכלול מודעות רלוונטיות לתוכן של דף הנחיתה או האתר שלכם.

מרגע שהקמפיין שלכם ייצא לאוויר, עליכם לדעת את העקרונות של כל מסע פרסום בגוגל אדס:

  • בתחילת מסע פרסום לכל קמפיין יש טווח זמן יחסית קצר של למידה. במהלך הימים הראשונים, גוגל בודקת האם הקמפיין עומד במדיניות הפרסום של גוגללכן פחות סביר שתקבלו את התוצאות הרצויות כבר על ההתחלה. אבל לא לדאוג – כרגע שהקמפיין יהיה מאושר על ידי גוגל, הוא יצא לדרך לבד.
  • כמות ההקלקות החודשית – זה מדד שיעניין אותכם מאוד במהלך מסע הפרסום – כמה פעמים הקליקו על המודעות שלכם (אתם משלמים רק ברגע שמקליקים על המודעה).
  • כמות ההופעות של המודעות שלכם בחיפוש של בגוגל ובאתרים שותפים של גוגל.
  • יחס כמות ההקלקות לכמות ההופעות, או בשפה המקצועית CTR – אחוז ה-CTR האופטימלי הוא שונה מתחום לתחום.
  • הכי חשוב לשמור על רלוונטיות בכל שלב של מסע הפרסום – בין אם זאת רלוונטיות בין האתר שלכם למודעות ומילות מפתח או רלוונטיות של המודעות למיקום גאוגרפי שבו אתם מפרסמים.

בשורה התחתנה – הפלטפורמה של גוגל אדס עם המודעות שלה ברשת החיפוש זו דרך מאוד מוצלחת להשיג לידים מהפרסום שלכם כבר בחודש הראשון.

מאמרים נוספים

סגירת תפריט