שיעור המרה גבוה הוא המדד החיוני עבור כל עסק אונליין היום, וזו האינדיקציה לאסטרטגיית שיווק מוצלחת.
שיעור המרה טוב עומד בין 2-4%, ועם אופטימיזציה חכמה באתר, אפשר להגיע לאחוזי המרה של 10% ואף יותר.
להלן 3 שלבים שיעזרו להגדיל את שיעורי ההמרה באתר שלכם:
- אופטימיזציית אתר לתנועה
- הוספת תכונות לאתר שעלולות להשפיע באופן מיידי על שיעורי ההמרה.
- הסרה של אלמנטים מיותרים, שיכולים להפריע לגולש לסיים את פעולת יעד.
בואו נודה בזה: אפשר להשקיע את כל המאמצים ב-PPC כדי למשוך לקוחות פוטנציאליים לעסק, אבל אם אתם שולחים את האנשים לדף נחיתה או אתר לא יעיל, זה בזבוז זמן וכסף.
רמת שביעות הרצון של הלקוח מחוויית הגלישה באתר משפיעה משמעותית על שיעורי ההמרה.
אז איך מייצרים אתר כייפי שירצו לקנות ממנו?
ישנן מספר פעולות שכדאי לבצע עוד היום בכדי להגדיל את הצפיות בדפים ואחוזי ההמרה:
1. אסטרטגיות SEO
SEO מאפשר לכם להגיע לקהל גדול יותר על ידי שיפור מיקומים של העסק שלכם במנוע החיפוש של גוגל. רוב הגולשים מתחילים את מסע שלהם במנועי החיפוש, לכן זו הדרך לקבל יותר חשיפה ולהגדיל את התנועה לאתר. לבצע קידום אורגני בגוגל לוקח זמן, אבל זה משתלם לכם בטווח הארוך.
2. הוספת פופאפ
הוספת פופאפ לאתר שלך או דף נחיתה: זו עובדה שאפשר להעלות את שיעורי ההמרה באתר אם להשתמש נכון בפופאפים. התאמות כמו עיכוב הפעלת הפופאפ ל-30 שניות, וקיבצי Cookie המוגדרים להפעלת הפופאפ רק פעם אחת בכל ביקור של הגולש, יכולים לעזור לכם להעלות את שיעור ההמרה. (קשה לי להסכים עם המשפט הזה. רוב המחקרים מראים שפופאפים פוגעים בחווית המשתמש)
3. הוספת ביקורות של לקוחות ולוגואים של שותפים
מעט מאוד אנשים רוצים לקחת את הסיכון לקנות מוצר או שירות מאתר שאין בו מספיק אמון.
4. הוספת צ'אט חי
דרך מצוינת ליצור צ’ט אונליין – להוסיף כפתור וואטסאפ או פייסבוק לצ’אט ישיר איתכם מהאתר. זה יעזור ללקוחות פוטנציאלים להרגיש שאתם זמינים לכל שאלה או בקשה.
5. תוודו שתהליך ההרשמה לאתר הוא קל ופשוט
אפשר להשתמש בהרשמה של חברות צד ג’, כמו פייסבוק או גוגל – זה יתאפשר למשתמשים להשתמש בחשבונות הקיימים שלהם מבלי להתעסק ביצירת חשבון חדש בטפסי ההרשמה.
רוצים יותר פרטים לגבי מיטוב אתר להגדלת המרות? צרו איתי קשר...
6. הוספת טיימר לספירה לאחור ויצירת הצעה לזמן מוגבל:
דרך טובה להשתמש בדחיפות לטובתכם היא ליצור הצעה מוגבלת בזמן.
הקטנת חלון ההזדמנות מצמצמת את הזמן להשוואות עם המתחרים.
חשוב להגיד, שאם אתם משתמשים בטיימר באתר, תהיו כנים עם הקהל ואל תעשו את אותו המבצע ישר אחרי שההצעה הסתיימה, אחרת האמון כלפי העסק שלכם ייפגע.
7. הוספת "מוצרים משלימים" לרכישה בקופה:
כאשר הלקוח נמצא בקופה, כדאי להציע לו מוצר או שירות נוסף כדי להגדיל את הרכישה המקורית שלו. צריך לדעת לצפות לצרכים שלו כדי לספק השלמה טובה.
8. הוספת התחייבות להחזר כספי:
אם הצרכנים יכולים להימנע מהסיכון, הם ירכשו יותר בקלות, כי אף אחד לא רוצה להשקיע כסף במוצר או שירות שנראה לא ידוע או מעורר חששות. הוספת התחייבות להחזר כספי מסירה את הסיכון ומגבירה את הביטחון במוצר.
9. הסרת אלמנטים מיותרים מהאתר
לקבלת שיעורי המרה טובים יותר, הימנעו מכל הסחות דעת מיותרות ותוכן לא רלוונטי. לקוח פוטנציאלי אמור לראות מולו את מה שאתה מציע.
10. הסרת טפסים מיותרים
אתם יכולים “להרוג” את ההמרות שלכם באתר אם קיימים יותר מדי טפסים או שדות מיותרים בהם. נסו למצוא את האיזון בין השגת לקוחות לבין חווית משתמש טובה.